האם יש הבדל בין סוגי המולטיפוקלים השונים ?

Home > Blog

העדשות הכי טובות

משקפיים מולטיפוקל מאפשרים למרכיב המשקפיים להסתכל דרך "מרשמי משקפיים שונים" למרחקים שונים דרך אותה העדשה מכאן שמם מולטיפוקל דהיינו נקודות מיקוד מרובות.

משקפי ביפוקל פירושם שלעדשה יש שתי נקודות מיקוד בדרך כלל האחת למרחק והאחת לראייה מקרוב, הן סוג המשקפיים בעלות עדשות מולטיפוקל הנפוצות ביותר. 

בגיל מבוגר הרבה אנשים נזקקים לעזרת משקפיים על מנת לראות היטב מקרוב ולכן ניגשים הם לאופטומטריסט על מנת שירשום להם מרשם למשקפיים או יספק להם משקפיים בעצמו, ההמלצה כמובן היא לבחור במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל שבדרך כלל על העדשה ישנו חלק קטן המוקדש לתיקון הראייה מקרוב ושאר העדשה לראייה מרוחק או ללא תיקון ראייה כלל כך שמרכיב המשקפיים בעלי עדשות מולטיפוקל יכול להשתמש במשקפיים ללא הפרעה גם לראייה מקרוב וגם לראייה מרחוק – אפילו אם לא נדרש תיקון לראייה מרחוק.

הצורה בה עובדים משקפיים בעלי עדשות מולטיפוקל היא פשוטה למדי, כאשר אנו קוראים או מסתכלים על עצם מקרוב אנו מסתכלים דרך החלק התחתון של העדשה, לעומת זאת כאשר אנו מביטים למרחק אנו מביטים דרך החלק העליון של העדשה. החלק התחתון של העדשה הוא בעל מבנה שונה בהתאם למרשם של האופטומטריסט.

משקפי טריפוקל הם משקפיים בעלי עדשות מולטיפוקל שעליהן שלוש נקודות מיקוד, בדרך כלל אחת לראייה מקרוב, אחת לראייה מרחוק, ואחת לראייה בטווח בינוני למשל שימוש במחשב מערב ראייה לטווח בינוני.

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן