העדשות הכי טובות

Home > Blog

העדשות הכי טובות

לא פעם אנו נתקלים בלקוחות שקיבלו "מידע" מחברים, מכרים, משפחה ואפילו רשת האינטרנט המגיעים ומבקשים מסגרת או עדשות מתוצרת חברה מסוימת שהם מאמינים שהיא החברה הטובה ביותר.

ובכן, קשה מאד לשים את האצבע על חברה מסוימת או מוצר מסוים ולומר כי זה המוצר או החברה הטובים ביותר בתחום האופטיקה כיום כי הטכנולוגיה כיום מספיק מפותחת על מנת לספק מוצרים טובים מכל תחום כולל תחום האופטיקה, יחד עם זאת מה שמבדיל חברה טובה יותר מחברה טובה פחות היא בקרת האיכות.

 

אז מה היא בקרת איכות?

כאשר מוצר יוצא מן המפעל או מן המעבדה הוא עובר סדרת בדיקות, אותה סדרת בדיקות מאשרת את איכותו של המוצר אם מבחינת עמידות או איכות כללית בהתאם לשימוש המיועד, ההבדל המרכזי כיום בין חברות המפתחות מוצרים הוא באיכות וקפדנות בקרת האיכות.

כך למשל יכולות להיות שתי חברות מתחרות המייצרות מוצר דומה בתנאים דומים מחומרי גלם דומים האחת בודקת סדרת בדיקות קצרה ומאשרת כי המוצר עומד בתקן האיכות שלה ומשם המוצר מגיע ללקוח, והחברה האחרת בודקת בקפדנות את המוצר על כל היביטו על מנת להבטיח מוצר איכותי, עמיד וטוב ללקוחותיה.

מובן מאליו שבדיקה קפדנית מפחיתה את כמות התקלות או הפגמים במוצרים ומובן גם כי אותה חברה מן הסתם תמכור את אותם המוצרים במחירים גבוהים יותר עקב ההוצאות לשמירה על איכות המוצר.

תחום המשקפיים דומה מאד לתחומים אחרים כמו למשל תחום ההייטק ואפילו תחומי מוצרי הצריכה כמו למשל רהיטים. ממש כמו שאפשר לרכוש רהיט בחנות רהיטים איכותית ולקבל אחריות ואמינות לאורך זמן ומענה מידי לכל תקלה אם תהיה, כך גם תחום האופטיקה מציג כיום חברות בהן רמת השירות ורמת האחריות גבוהות מאד, בדרך כלל הדבר מעיד על מוצר איכותי יותר שכן חברה המוכנה לספק 5 שנות אחריות למוצרים שלה מן הסתם מאמינה ושומרת על איכות המוצרים.

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן