קלות השימוש במשקפי מולטיפוקל

Home > Blog

קלות השימוש במשקפי מולטיפוקל

משקפי מולטיפוקל באים לטפל בבעיה שקיימת אצל רבים מאיתנו, הצורך במספר זוגות משקפיים על מנת לתקן את הראייה במספר מצבים, למשל, משקפיים לנהיגה, משקפיים לקריאה ומשקפיים לעבודה מול מחשב.
הרעיון מאחורי משקפי מולטיפוקל הוא לאחד את שלושת המצבים לכדי זוג משקפיים יחיד אותו ניתן לשאת בקלות לכל מקום מבלי לדאוג לאילו מצבים תיקלעו ואיזה זוג משקפיים תצטרכו.
החשש של לא מעו אנשים הוא שמשקפי מולטיפוקל "לא יתאימו להם" ובכן, האגדה האורבנית לגבי אי יכולת להשתמש במשקפי מולטיפוקל אינה נכונה למעט מצבים קיצוניים במיוחד.
כל אחד ואחת מאיתנו יכול להשתמש במשקפי מולטיפוקל, הכל שאלה של זמן וניסיון, גוף האדם הוא סתגלן מטבעו ולומד מאד מהר להסתגל למצבים חדשים, נכון שישנו זמן הסתגלות למשקפי מולטיפוקל וישנו שלב התחלתי בו צריך לאפשר לעיניים ולגוף להתרגל להשתמש במשקפי מולטיפוקל, אולם בסופו של תהליך התוצאה שווה כל אימון או תהליך שכזה שכן ביטול הצורך לסחוב מספר זוגות משקפיים לכל מקום יכול להוות הקלה עצומה לכל אחד ואחת מאיתנו.
לאחר תהליך ההסתגלות, השימוש הו כמו שימוש בכל זוג משקפיים אחר וניתן פשוט להרכיב אותן כל העת מבלי להסירן והחשוב מכל מבלי להחליף זוגות משקפיים כל העת.

משקפי ראייה לחורף

החורף דורש ממרכיבי המשקפיים התייחסות מיוחדת. הלחות הגבוהה באוויר, הגשם שמדי פעם יורד לו ומפזר טיפות מים באוויר וכמובן על המשקפיים שלנו לעתים דואגים לכך שמשקפיים יהפכו נטל לא פשוט.
ישנם כמובן כל מני פתרונות וגימיקים המבטיחים להפוך את חווית הרכבת המשקפיים לנוחה וטובה יותר בחורף אולם ברב המקרים פתרונות אלו מוכיחים את עצמם פחות יעילים מכפי שנדמה לנו.
אחד הדברים החשובים בחורף הוא אפקט הסינוור בעיקר בנהיגה.
טיפות המים המונחות להן על הכביש מחזירות את אור השמש וסינוור יכול להוות בעיה רצינית למרכיבי משקפיים, הפתרון היעיל ביותר הוא כמובן שמירה על ניקיון העדשות ורכישת משקפי ראייה עם עדשות נגד סינוור.
צבע עדשות המשקפיים תורם לא מעט להפחתת אפקט הסינוור וגם כאן יש לתת את הדעת בעת שרוכשים משקפיים לחורף.
ישנם מרכיבי משקפי ראייה שאף רוכשים להם זוג משקפי שמש-ראייה לחורף על מנת להרכיב אותן בשעות היום ולהפחית את אפקט הסינוור וישנם כאלה הרוכשים משקפי ראייה בעלי עדשות מתחלפות כדי להתמודד עם אותה הבעיה – הרעיון המרכזי הוא כמובן לזכור שאת משקפי הראייה לחורף יש לרכוש תוך מחשבה על תנאי מזג האוויר והדרך בהם תימצאו בעת הרכבת המשקפיים.

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן