טיפים לקניית מסגרת מטיטניום

Home > Blog

טיפים לקניית מסגרת מטיטניום

אחד ההיבטים החשובים בבחירת מסגרת למשקפיים הוא כמובן האפונים. אפילו במשקפי ראייה עם מסגרת מטיטניום הנחשבות לקלות ולכאלה שאינן מכבידות על האופנים, ישנה חשיבות גבוהה לעיצוב האפונים והיכולת להתאים את האפונים למבנה הפנים. עניין נוסף הקשור באופנים הוא החומר ממנו עשויים האפונים.

רב מסגרות המשקפיים מגיעות עם אפונים מפלסטיק שהוא חומר קשיח ואינו נעים למגע, כתוצאה מכך הופכות המשקפיים לפחות נוחות וכמובן סימני האפונים המוכרים כל כך במרום החוטם מעידים על כך למי שמרכיב את משקפיו לאורך זמן. עם התפתחות הטכנולוגיה והחומרים מהם מייצרים אפונים ומסגרות משקפיים בכלל, ישנם חומרי כמו למשל ג'ל סיליקון או סיליקון ממנו מייצרים אפונים נעימים למגע המתאימים את עצמם למבנה הפנים והאף. חפשו מסגרת למשקפיים עם אפונים מסיליקון ולא מפלסטיק.

עניין נוסף במסגרות איכותיות כמו מסגרת למשקפיים מטיטניום הוא מקוריות החומר. ישנם לא מעט חומרים הדומים לטיטניום וכדאי מאד לבדוק ולבקש איזו הוכחה כי המסגרת אכן עשויה טיטניום. מובן שמחירם של משקפיים עם מסגרת טיטניום גבוה יחסית למחירם של משקפיים מחומרים אחרים ולו רק בגלל עמידות החומר ואיכות המסגרת.

לא מעט מסגרות מטיטניות מגיעות ללא חישוקי עדשות, הכוונה למסגרת שבה העדשות אינן תחומות בתוך חישוק מתכת אלה מתחברות ישירות למסגרת בדרך כלל באמצעות ברגים מה שהופך את המשקפיים לאופנתיות יותר ברב המקרים.

בכל מקרה ההמלצה הגורפת היא לבחון מספר סוגי מסגרות טיטניום למשקפיים שלכם לפני שאתם מחליטים לרכוש מסגרת למשקפיים.

לנו בד"ר אופטיקה יש מבחר גדול של מסגרות טיטניום למשקפיים.

צרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ לגבי רכישת מסגרת מטיטניום

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן