האם אפשרי להעביר עדשות ישנות ממסגרת המשקפיים הישנים למסגרת חדשה?

Home > Blog

האם אפשרי להעביר עדשות ישנות ממסגרת המשקפיים הישנים למסגרת חדשה?

כן, בהחלט.

לפעמים נוצר הצורך להעביר את עדשות המשקפיים מהמסגרת הישנה למסגרת חדשה יותר.

לפעמים נוצרת תקלה במסגרת הישנה שאיננה ניתנת לתיקון, לפעמים חסרים כבר חלקי חילוף למסגרת הישנה או שפשוט נמאס ממסגרת המשקפיים הישנים ואז מעוניינים להעביר את העדשות למסגרת חדשה.

זה בהחלט אפשרי אבל בתנאים מסוימים: חייבים שמסגרת המשקפיים החדשה תהיה קטנה יותר מהמסגרת הישנה על-מנת שיהיה אפשרי לחתוך את העדשות הישנות אל תוך המסגרת החדשה.

יהיה קשה יותר להעביר את העדשות בצילינדרים או מספרים מאוד גבוהים, אז קשה יותר לשמור על כל נתוני המספר ולפעמים יהיה קשה להסתגל למשקפיים החדשים אחרי העברת העדשות.

במשקפיים מולטיפוקלים גם אפשרי להעביר את העדשות לפעמים מבחינה טכנית, אך מבחינה פרקטית מאוד מאוד לא מומלץ, מאחר והעדשות תוכננו, יוצרו ונחתכו עפ"י המסגרת הראשונית ובזמן העברת העדשות מאוד יתכן שיהיה מאוד קשה להתרגל, אלא אם המסגרת החדשה תהיה מאוד מאוד דומה עד זהה למסגרת הישנה.
בהעברת העדשות ישנו סיכון שהעדשות תתפוצצנה בתהליך החיתוך החוזר של העדשות, במיוחד אם מדובר בעדשות זכוכית, זהו סיכון שצריך להכיר בו.

אצלנו בד"ר אופטיקה אנו נותנים את השירות של העברת עדשות ממסגרת ישנה לחדשה, ללא תשלום, עליך רק לבחור מסגרת חדשה, יפה ומתאימה…

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן