אילו סוגים של עדשות מגע קיימים?

Home > Blog

אילו סוגים של עדשות מגע קיימים?

סוג ראשון של עדשות מגע , הנפוץ ביותר הוא עדשות מגע רכות.

עדשות מגע רכות יומיות – עדשות מגע לשימוש בן יום אחד, מרכיבים ובסוף היום זורקים את עדשות המגע.

עדשות מגע רכות דו שבועיות – עדשות מגע לשימוש בן שבועיים ימים, כל יום מרכיבים את העדשות מגע וכל ערב מסירים אותן. אחרי שבועיים זורקים את העדשות ופותחים זוג חדש.

עדשות מגע חודשיות – עדשות מגע לשימוש של חודש ימים, כל בוקר מרכיבים את העדשות מגע וכל ערב מסירים אותן, אחרי חודש של שימוש זורקים את העדשות מגע ומחליפים אותן בזוג עדשות חדש.

עדשות מגע לחודשיים/תלת חודשיות – זהירות! רוב העדשות מגע שנמכרות כ"לחודשיים/שלושה" הן עדשות מגע חודשיות לכל דבר שהמוכר מנסה למכור אותן כאילו לזמן ארוך יותר וע"י כך להיות אטרקטיבי במחיר של העדשות מגע.  עדשות מגע אשר באמת מיועדות לתקופה של חודשיים/שלושה חודשים הן עדשות מגע בייצור מיוחד ויקרות.

עדשות מגע קבועות – עדשות מגע להרכבה של 12-16 חודשים, משך תקופת הרכבת העדשות מגע תלוי לפי אופן ההרכבה, הטיפול, המשקעים בעיניים ועוד ועוד.
בחלק מהמקרים הן עדשות מגע המיוצרות באופן מיוחד לפי הזמנת האופטומטריסט עפ"י תכנון ספציפי שלו של העדשות למקרים מיוחדים.

עדשות מגע ספריות – עדשות מגע עם מספר בלבד, ללא צילינדר.

עדשות מגע טוריות – עדשות מגע עם צילינדר, מותאמות באופן מקצועי ע"י אופטומטריסט המיומן לכך, דורשות מקצועיות רבה ודיוק רב ע"י האופטומטריסט.

עדשות מגע קשות – עדשות מגע מחומר גלם קשיח, מורגשות יותר בעיניים עם הסתגלות קשה יותר.  היום כבר פחות נפוץ.  עדשות מגע קשות בדר"כ מותאמות כאשר יש צורך בכך לקרניות מיוחדות או במספרים מאוד גבוהים.

 

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן