התאמת מסגרת המשקפיים למבנה הפנים

Home > Blog

התאמת מסגרת המשקפיים למבנה הפנים

אם נביט באנשים המרכיבים משקפיים, נוכל להבחין די בקלות שישנם אנשים שפשוט נראים מצוין כאשר הם מרכיבים משקפיים לעומת כאלה שהמשקפיים שהם מרכיבים אינם מחמיאים להם.

הסיבה איננה המשקפיים כלל, משקפיים מגיעים בצורות, צבעים ועיצובים שונים ואופטומטריסט מומחה עם רגש עיצוב וניסיון מספיק יוכל להתאים לכל אדם מסגרת משקפיים שתראה מצוין על פניו.

אין מדובר, אגב, רק במשקפי ראייה כי אם גם במשקפי שמש, המון אנשים טועים ומסתכלים על עצמם בראי כאשר הם רוכשים משקפי שמש או מסגרת למשקפי ראיה, הטעות נובעת מכך שקשה למוח שלנו לראות כיצד אנו נראה כאשר אנו מביטים מבעד לעדשות המשקפיים עצמן.

כיצד מתאימים משקפיים למבנה הפנים?

ראשית חשוב להבין שמסגרות עדשות המשקפיים חייבות להיות מנוגדות למבנה הפנים, זו אחת הבעיות הגדולות ביותר עבור כל רוכש משקפיים חדשים.

למה הכוונה? למשל אנשים עם פנים עגולות מומלץ להם לרכוש מסגרות עם קווים ישרים למשקפיים שלהם, למשל מסגרות ריבועיות וכיו"ב'.

דבר נוסף חשוב לזכור בעת שבוחרים מסגרת משקפיים הוא שרוחב מסגרת המשקפיים חייב להיות בגבולות הפנים, מסגרת משקפיים רחבה יותר מרוחב פני האדם המרכיב את המשקפיים לא תראה טוב.

ישנו כמובן את עניין תווי הפנים, למשל אנשים עם אף גדול יבחרו משקפיים עם עדשות גדולות יותר שתגרום לאף להראות קטן יותר, אנשים עם אף קטן יחסית יבחרו במסגרת למשקפיים עם גשר אף מוגבה מה שיגרום ליותר פרופורציה כאשר מביטים בפניהם.

וכמובן החשוב מכל, עליכם להיות שלימים במאת האחוזים עם מסגרת המשקפיים שבחרתם.

אנו בד"ר אופטיקה נדע בצורה מדויקת ומקצועית לעזור לכם לבחור מסגרת נכונה ויפה בדוגמא, בעיצוב ובצבעים שיחמיאו לך ויוסיפו לך מרכיב/ה המשקפיים.

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן