איזו מסגרת למשקפי הראייה שלי לבחור?

Home > Blog

איזו מסגרת למשקפי הראייה שלי לבחור ?

ישנן הרבה תיאוריות ומעשיות לגבי בחירת מסגרת למשקפיים ומשקפי ראייה כאלו ואחרים למבנה פנים מסוגים שונים.
יש להתייעץ עם בעל המקצוע, האופטומטריסט או דייל/ת המכירות בד"ר אופטיקה לגבי בחירת המסגרת למשקפיים. בעלי מקצוע רואים הרבה פרצופים שונים בכל יום ומתאימים משקפי ראייה כל יום – כל היום, זו ההתמחות שלהם והם יעזרו לכם לבחור את המשקפיים המתאימים ביותר.

איש מקצוע טוב לא יתאים לכם משקפי ראייה שלא יהיו יתאימו לכם, לא יחמיאו לכם או לא יראו יפה כאשר תרכיבו אותם, מאחר וכל אחד ואחת מלקוחותינו בד"ר אופטיקה הוא כרטיס הביקור שלנו וניתן לומר כי מספר לא מבוטל של לקוחות ד"ר אופטיקה מגיעים על מנת לרכוש משקפי ראיה והמניע הוא לקוח אחר המרכיב משקפי ראיה שהותאמו בד"ר אופטיקה.

איש מקצוע אמין יתאים לכם את המשקפיים לפי צורכי הראייה שלכם, המספר שלכם, לפי מבנה הפנים ולפי הטעם שלכם.
איש מקצוע נחמד גם יתחשב בתקציב שלכם לרכישת המשקפיים

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

ישנן הרבה תיאוריות ומעשיות לגבי בחירת מסגרת למשקפיים ומשקפי ראייה כאלו ואחרים למבנה פנים מסוגים שונים. יש להתייעץ עם בעל המקצוע, האופטומטריסט או דייל/ת המכירות בד"ר אופטיקה לגבי בחירת המסגרת למשקפיים. בעלי מקצוע רואים הרבה פרצופים שונים בכל יום ומתאימים משקפי ראייה כל יום – כל היום, זו ההתמחות שלהם והם יעזרו לכם לבחור את המשקפיים המתאימים ביותר. איש מקצוע טוב לא יתאים לכם משקפי ראייה שלא יהיו יתאימו לכם, לא יחמיאו לכם או לא יראו יפה כאשר תרכיבו אותם, מאחר וכל אחד ואחת מלקוחותינו בד"ר אופטיקה הוא כרטיס הביקור שלנו וניתן לומר כי מספר לא מבוטל של לקוחות ד"ר אופטיקה מגיעים על מנת לרכוש משקפי ראיה והמניע הוא לקוח אחר המרכיב משקפי ראיה שהותאמו בד"ר אופטיקה. איש מקצוע אמין יתאים לכם את המשקפיים לפי צורכי הראייה שלכם, המספר שלכם, לפי מבנה הפנים ולפי הטעם שלכם. איש מקצוע נחמד גם יתחשב בתקציב שלכם לרכישת המשקפיים
× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן