איך לבחור משקפיים

Home > Blog

איך לבחור משקפיים

ישנן המון שיטות בהם משתמשים לקוחות ואנשי מקצוע על מנת להתאים משקפי שמש או משקפי ראייה לפני הלקוח העומד לפניהם, אולם בבואכם לרכוש משקפיים ולא ממש משנה הסוג, עיזבו בצד את הפרסומות והמלצות החברים, ותנו לבעל המקצוע לעזור לכם וכמובן השתמשו בחוש האסתטיקה שלכם לבחירת המשקפיים.

בעלי המקצוע בתחום המשקפיים מנוסים מאד בהתאמת משקפיים ולא תמיד מה שנראה יפה גם נוח לשימוש או עמיד מספיק לצרכיכם, לכן ייעוץ מקצועי כמו שאנו בחנות המשקפיים ד"ר אופטיקה מספקים עושה את ההבדל בין חנות משקפיים לבין מקצוענים בתחום.

כמובן שישנם פרמטרים ומגבלות קיימות שיש להתחשב בהם בעת התאמת המשקפיים:

מחיר
טווח המחירים העומד לרשותכם. משקפיים ומשקפי שמש או ראייה בפרט יכולים להיות זולים מאד יחסית או יקרים מאד, תלוי בסוג העדשות ובעיצוב המסגרת.

מגבלות טכניות

כמובן שישנן מגבלות טכניות נוספות כגון צורת העדשה, וסוג החיבור שלה למשקפיים.

למשל אם ברצונכן לרכוש משקפיים לראייה עם עדשות מולטיפוקל יש לדאוג כי המסגרת אותה תבחרו לא תהיה קמורה מדי וכמובן לא תיתכן עדשה אחת כמו כמה מסוגי משקפי השמש הקיימים כיום שכן לכל עין של אותו אדם יש דרישות שונות לגבי ייצור העדשה.

מראה ועיצוב

שיטה מוכרת לכולם היא פשוט להסתכל במראה בעת הרכבת המסגרת שברצונכם לרכוש למשקפיים שלכם, אולם שיטה זו לבחירת משקפיים מעמידה מספר בעיות:

1. אם אתם בוחרים משקפי שמש, העדשות כהות וקשה לראות בבירור איך אתם נראים עם המסגרת שבחרתם.

2. כאשר אדם מסתכל על עצמו דרך משקפיים שהוא או היא מרכיבים, לעתים לא תמיד רואים את "כל התמונה".

3. ישנם אלה בינינו שאינם רואים בבירור ללא משקפי ראייה, ואם יסתכלו דרך מסגרת לדוגמא בחנות לא יראו ממש את עצמם.

הפתרון הוא די פשוט, בקשו ממישהו או מישהי בחנות שיצלמו אתכם במצלמה דיגיטלית או בטלפון סלולרי, הורידו את המסגרת שבחרתם והסתכלו בתמונה, כך תוכלו לקבל פרספקטיבה מדייקת לגבי איך תראו עם המשקפיים החדשים שלכם.

אמון

מטרתנו בד"ר אופטיקה היא לספק ללקוחותינו את המוצרים והשירות הטובים ביותר, כל בעל חנות משקפיים רוצה לקוחות נוספים ובתחום המצומצם של אופטומטריה הפרסום הטוב ביותר הוא מפה לאוזן, לכן בד"ר אופטיקה תמצאו יועץ משקפיים מקצועי שכל רצונו הוא שתצאו מחנות המשקפיים מרוצים.

 

צריכים עזרה כלשהי? תתקשרו עכשיו

03-5733111

בלוג וחדשות אחרונות

אייל ברקו:
מייסד ובעלים של דוקטור אופטיקה

× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן